Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatio on nykyaikainen ja tehokas menetelmä yrityksesi uusasiakashankinnan kehittämiseksi.

Markkinoinnin automaatio tarkoittaa automatisoituja menetelmiä tavoittaa potentiaaliset uudet asiakkaat ja ylläpitää nykyisten asiakkaiden kiinnostusta. Yhdistämme markkinoinnin automaatiossa sisältömarkkinoinnin toimintatavat, laadukkaat sisällöt ja potentiaalisten asiakkaiden ja myynnin välisen liikenteen.

Markkinointiautomaatio yhdistää analytiikan, sähköpostimarkkinoinnin, rekisterien hallinnan, asiakkuudenhallinnan (CRM) järjestelmät sekä verkkosivustot- ja palvelut. Tämä vapauttaa oleellisesti yrityksen markkinointiviestinnän resursseja uusiin kehitystehtäviin. 

Saadaksemme markkinoinnin automaatiosta parhaan mahdollisen hyödyn, suunnittelemme verkkosivuston sisällöt vastaamaan automatisoitujen prosessien vaatimuksia ja yhdistämme sisältöihin yrityksen digitaalisen palvelupolun.

Markkinoinnin automaatio-ohjelmistot tallentavat kävijöiden liikkeet tarkasti ja saat luotettavaa dataa asiakkaiden käyttäytymisestä ja voit tarjota asiakkaillesi entistä yksilöllisempää palvelua.

Markkinoinnin automaatio ei ole pelkkää teknologiaa. Järjestelmä itsessään ei riitä menestykseen. Olemme yksi harvoista suunnittelutoimistoista, joka ymmärtää laadukkaiden sisältöjen merkityksen markkinointiautomaation ketjutuksessa.

Käytämme mm. seuraavia markkinointiautomaation alustoja toteutuksissamme: Hubspot, Mautic, Mailchimp.

Useat asiakkaamme hyötyvät automatisoiduista markkinoinnin ratkaisuista. Ota rohkeasti yhteyttä tuottajaamme niin kerromme sinulle lisää!

Oletko kiinnostunut markkinoinnin automaation suunnittelusta ja toteutuksesta?

Kerro meille hieman lisää tarpeistasi, tuottajamme on yhteydessä sinuun viipymättä!

Mitä me teemme

Tästä löydät tyypillisimmät palvelumme, joiden uskomme täyttävän digitaalisen aikakauden viestintäsi tarpeet. Suunnittelemme sinulle räätälöidyn palvelukokonaisuuden tavoitteesi saavuttamiseksi.